Vanliga frågor - PrepHaven

Vanliga frågor

Hitta ditt svar nedan

Är det möjligt att ändra leveransadress och mottagare på min order?

+

Nej, det är tyvärr inte möjligt att ändra leveransadressen eller mottagare när vi väl har fått din order.

När debiteras mitt kreditkort för min beställning?

+

Ditt kreditkort debiteras när du gör din beställning. I de sällsynta fall då vi har beställt varor som inte skickades med den ursprungliga beställningen kommer dessa varor att skickas så snart de är tillgängliga. Leveranser av efterbeställda artiklar medför inga extra fraktkostnader.

Hur vet jag att min orderbeställning mottagits av PrepHaven?

+

Efter att du lagt din beställning kommer du få en bekräftelse skickad till din angivna e-postadress. Det är en bekräftelse på att vi har mottagit din beställning.

Vad kostar frakten?

+

Vår standardfrakt (inom Sverige) är 59:- men fri frakt gäller för beställningar över 499:-.

Jag vill göra ett återköp/en retur, hur gör jag? // Jag vill göra ett byte, hur gör jag?

+

Önskar du att returnera eller reklamera din beställning så måste du först mejla oss på: [email protected]

Ange anledning och information om din beställning. Vi kommer sedan att mejla dig en retursedel som du använder för att skicka tillbaka varorna till oss.

Lägg ner produkten/produkterna du önskar lämna tillbaka i en förpackning, bifoga ditt orderkvitto med en notering att du önskar lämna tillbaka beställningen. Klistra på returfraktsedeln utanpå förpackningen och lämna in paketet till ombudet. När vi mottagit ditt paket kommer vi göra en återbetalning eller ta bort din faktura, beroende på vilket betalsätt du valt.

Vi erbjuder inte bytesrätt på beställningar via webbsidan.

Hur ska mina produkter förvaras?

+

På alla våra produkter finner du information om hur just den varan ska förvaras för att maximera hållbarheten och kvalitén. Om någon information fattas eller är otydlig så kan du alltid kontakta oss på: [email protected]

Mail Icon PNG

Skicka ett meddelande till oss